23 mai 2008

Eurovision 2008

Ei...ca in fiecare an in aceasta perioada toata Europa (nu, nu cea de la iesirea dinspre Colentina) e in fierbere.De ce?Pai e timpul pentru Eurovision.
Ce-i dom'le acest "Eurovision"?
Acest Eurovision este inca o modalitate de a ne razboi, intr-un mod elegan si cultural ce-i drept.E un mod de a demonstra cine-i cine, de a vedea care cu care se tine de mana, si evident este o sursa nesecata de scandaluri (ziarele traiesc bine de pe spinarea acestui show vreo luna dupa ce acesta s-a incheiat).
M-am uitat si eu la prima semifinala de marti, semifinala la care a participat si Romania. Am ramas ( cred ca uimita e un cuvant nu foarte potrivit dar hai sa il folosesc) uimita de ce specimene trimit unele tari pe post de participanti.
In seara asta m-am uitat printre picaturi la ce-a de-a doua finala si am constatat cu tristete ca au ajuns in finala melodii pe care nu am da doi lei in mod normal dar deh, au facut show.
Imi doresc sa vina ziua in care sa castige melodia cu adevarat BUNA.Tare am impresia ca e departe raaaaaaaau........

Niciun comentariu: